Запрошуємо 20 листопада взяти участь у конференції МОЛОЧНИЙ БІЗНЕС-2019

Програма

Реєстрація



Вадим Чагаровський: Пропоную говорити про майбутнє

cid:5844047236-3

В країні настав час великих змін. Зміни ці повною мірою стосуються і молочної галузі. Бізнес-моделі і філософія бізнесу, які працювали раніше, в нових умовах не працюють.
Для галузі настав дуже складний період, можна сказати, що зараз вона знаходиться в гострій кризі. Криза ця не виникла раптово. Фахівці передбачали її, оскільки всі останні роки у нас відбувалося скорочення поголів'я, зменшувалася виробництво молока і надходження його в переробку. Криза посилилася також через закриття ринку Росії. Багато компаній, які були орієнтовані на цей ринок, виявилися не готові перебудовуватися і сьогодні їх становище дуже сумне.

Я пропоную говорити про майбутнє. Криза ‒ це час змін, це шанс змінитися в кращу сторону.

Тому ми всі разом, переробники і виробники молока, повинні збиратися і говорити про те, що нам потрібно робити. Якщо раніше кожен займав відокремлену позицію і думав про себе, то зараз настав такий час, коли треба думати про те, як підтримати один одного. Без молока переробки не буде.

У нас є можливість зібратися на конференції МОЛОЧНИЙ БІЗНЕС в Києві 20 листопада. Запрошую всіх взяти участь, щоб обговорити перспективи і концепцію розвитку молочної галузі хоча б на найближчий час.

Рейнауд Наутен: "Молочний сектор Нідерландів готовий ділитися досвідом з українськими виробниками"

cid:0485079721-4

 

З серпня 2019 року Рейнауд Наутен - радник з питань сільського господарства Посольства Нідерландів в Україні. До цієї посади працював у Центрі сприяння імпорту з країн, що розвиваються (CBI). Він також займався низкою проектів розвитку експорту з країн Східної Європи та Західних Балкан до Європейського Союзу.


У Нідерландах, завдяки постійним інноваціям та тісній співпраці між фермерами та переробниками, молочна переробка - це високоефективна галузь. Майже дві третини всього молока, яке переробляється в Нідерландах, призначено на експорт. У 2018 році вартість експорту молочної продукції становила 7,7 млрд. євро. 8 центів від кожного євро, який Нідерланди заробляють на експорті, надходить від молочного сектору. Сектор має велике значення для національної економіки. Він забезпечує 49 тисяч робочих місць на повний робочий день. Тож виробники молочної продукції повинні слідувати за останніми тенденціями і задовольняти вимоги суспільства.



Нідерландська молочна організація (NZO), яка об'єднує 98% молокопереробників у Нідерландах, поставила мету створити молочний сектор, який працює стало, відповідає потребам суспільства і отримує суспільне визнання. Цю мету зафіксували у новому баченні NZO під назвою "Молочна перспектива 2030: разом до сталості та економічного здоров’я". NZO та його члени прагнуть покращити економічний стан молочного господарства. Молокопереробні компанії виграють, від того, що молочні фермери мають гідний прибуток. Нідерландські переробники зобов’язуються працювати над створенням кращої моделі заробітку на молочних фермах, наприклад, приділяючи більше уваги питанню собівартості молока.
 
Український сектор переробки молочних продуктів стрімко розвивається. Виробники постійно покращують якість, розробляють нову продукцію та виходять на нові експортні ринки. Виробництво та переробка молока має велике соціальне значення в Україні. Нідерландські компанії та організації, що пропонують технології переробки молока, готові ділитися своїм досвідом і знаннями з українськими компаніями.