Переваги членства в Спілці молочних підприємств України


МЕТА:


Активне та результативне лобіювання інтересів учасників Спілки шляхом сприяння запровадженню цивілізованих ринкових умов для розвитку і ефективного функціонування підприємств у відповідності з міжнародними стандартами та сприяння підвищенню їх розвитку і конкурентоздатності

Членство в Спілці молочних підприєств України дає можливість:

  • Лобіювання у контексті  удосконалення та прийняття законодавства та урядових рішень щодо створення цивілізованих ринкових умов виробництва та реалізації продукції відповідно європейських вимог
  • Лобіювання у контексті створення умов і можливостей виробництва якісної продукції  з метою підвищення конкурентоздатності
  • Отримання оперативної інформації з органів державної влади і управління
  • Лобіювання у контексті захисту внутрішнього ринку від імпорту
  • Сприянню просування на вітчизняному та міжнародних ринках продукції підприємств-учасників Спілки
  • Отримати підтримку у налагодженні прямих ділових контактів підприємств з іноземними партнерами
  • Встановленню зв’язків з міжнародними організаціями (урядовими і неурядовими) з метою просування  на зовнішні ринки різноманітного  асортименту продукції.
  • Проведення ефективних заходів з усунення недобросовісної конкуренції та фальсифікованої продукції на внутрішньому ринку
  • Захищати інтереси своєї організації чи підприємства, користуючись підтримкою Спілки молочних підприємств України та використовуючи інформаційну підтримку засобів масової інформації.
  • На пільгових умовах брати участь у конференціях, семінарах, тренінгах, навчальних програмах, які проводить Спілка.
  • Безкоштовно користуватися інформацією на веб-порталі Спілки.
  • Користуватися пільговими тарифами на юридичні послуги компаній, з якими Спілка уклала договори про співробітництво.
  • Пройти стажування за кордоном та отримати допомогу з пошуку надійних міжнародних партнерів.
  • Безкоштовно отримувати статистику про стан сільського господарства та харчової промисловості, зокрема тваринництва та молочної галузі.
  • Отримати інформаційно-аналітичну підтримку, зокрема за індивідуальним запитом:
    • Щомісячний інформаційний бюлетень «Огляд цін українського та світового товарних ринків»;
    • Щомісячний інформаційно-аналітичний продукт «Товарний моніторинг. Україна» для цілей трансферного ціноутворення, розрахунку ринкового діапазону цін (рентабельності) в операціях та процентного і валютного ризиків тощо;
    • Щоденно/щотижнево/щоквартально/щомісячно інформацію про:
      • ціни на світових (або конкретних) ринках та товарних біржах
      • ціни при експорті з України та  при імпорті
      • ціни на внутрішньому ринку
      • динаміку цін та прогнози
    • Характеристики особливостей внутрішнього ринку зарубіжної держави
    • Аналізу вигід та ризиків безпеки для компаній-експортерів
    • Розробки конкурентної стратегії та концепції виходу на зарубіжний ринок
    • Аналізу конкурентів та бізнес-проектів на закордонному ринку
    • Сприяння у отриманні стандартів та нормативних вимог держави, куди  планується експорт
    • Ділових партнерів за кордоном та комерційних пропозицій від потенційних імпортерів української продукції
    • Можливостей української компанії брати участь у виконанні державних замовлень в інших країнах
    • Організації РR-компанії просування продукції на зовнішньому ринку (конкретна країна)