Переваги членства в Спілці молочних підприємств України


МЕТА:


Активне та результативне лобіювання інтересів учасників Спілки шляхом сприяння запровадженню цивілізованих ринкових умов для розвитку і ефективного функціонування підприємств у відповідності з міжнародними стандартами та сприяння підвищенню їх розвитку і конкурентоздатності

Членство в Спілці молочних підприєств України дає можливість:

  • Лобіювання у контексті  удосконалення та прийняття законодавства та урядових рішень щодо створення цивілізованих ринкових умов виробництва та реалізації продукції відповідно європейських вимог
  • Лобіювання у контексті створення умов і можливостей виробництва якісної продукції  з метою підвищення конкурентоздатності
  • Отримання оперативної інформації з органів державної влади і управління
  • Лобіювання у контексті захисту внутрішнього ринку від імпорту
  • Сприянню просування на вітчизняному та міжнародних ринках продукції підприємств-учасників Спілки
  • Отримати підтримку у налагодженні прямих ділових контактів підприємств з іноземними партнерами
  • Встановленню зв’язків з міжнародними організаціями (урядовими і неурядовими) з метою просування  на зовнішні ринки різноманітного  асортименту продукції.
  • Проведення ефективних заходів з усунення недобросовісної конкуренції та фальсифікованої продукції на внутрішньому ринку
  • Захищати інтереси своєї організації чи підприємства, користуючись підтримкою Спілки молочних підприємств України та використовуючи інформаційну підтримку засобів масової інформації.
  • На пільгових умовах брати участь у конференціях, семінарах, тренінгах, навчальних програмах, які проводить Спілка.
  • Безкоштовно користуватися інформацією на веб-порталі Спілки.
  • Користуватися пільговими тарифами на юридичні послуги компаній, з якими Спілка уклала договори про співробітництво.
  • Пройти стажування за кордоном та отримати допомогу з пошуку надійних міжнародних партнерів.
  • Сприяння у отриманні стандартів та нормативних вимог держави, куди  планується експорт.
  • Ділових партнерів за кордоном та комерційних пропозицій від потенційних імпортерів української продукції.
  • Можливостей української компанії брати участь у виконанні державних замовлень в інших країнах