Вадим Чагаровский, голова ради директорів Спілки молочних підприємств України, розповів про умови формування цін на молочному ринку в межах конференції «Молочні ріки витікають з України або чому в Україні більше не буде сезону "великого молока"».

«Я думаю, що це не новина, що кожного початку сезону відбувається зниження цін. Новина те, що до цієї пори товаровиробники, переробники і третій суб’єкт господарювання – торгівля, не порозумілися», – відзначив Голова ради директорів Спілки молочних підприємств України.

На думку експерта, для того, щоб остаточно вирішити питання цін, потрібно щоб представники товаровиробників, переробників та рітейлерів сіли за одним столом та пропрацювали ланцюг механізму ціноутворення, але перед цім розібралися з базовими принципами, на підставі яких воно буде проводитися. Для цього потрібно:

- Встановити межу, вище якої ціна не може підніматися. «Ціни у нас сьогодні на молочні продукти європейські. Але ми не в Європі. І заробітна плата у нас не європейська. То давайте ми занотуємо спочатку, що для нас для всіх повинна бути межа, що наші ціни не повинні перевищувати європейські ціни. Бо як тільки це відбудеться, то тоді не буде ні товаровиробника, ні переробника, а будуть європейські продукти на наших поличках», – відзначив пан Чагаровський.
- Привести базові показники молока до європейських.
- Створили ціновий коридор.

Джерело: The DairyNews