Під час карантину, коли споживачі намагалися мінімізувати виїзди з дому, а роздрібні мережі стикалися з проблемами доступності, у Великій Британії спостерігалося ключове зростання клієнтів традиційного молочника, пише ahdb.

За даними компанії Kantar, кількість клієнтів, що користувалися послугами молочників, збільшилася з 527 тис. до 716 тис., і багатьом людям відмовили в обслуговуванні, оскільки попит перевищував пропозицію. Після зняття обмежень в середині літа кількість клієнтів зменшилася, але проти початку цього року користувачів послуг молочника побільшало.

Мірою того, як знову починає посилюватися регулювання, з поновленням місцевих карантинів з’являється очевидний потенціал для подальшого розвитку ринку доставки молока й інших предметів першої необхідності додому.

Цікавим моментом в цьому зростанні є зміна демографічної структури клієнтів. Традиційно послугами молочників користуються літні люди, а також заможні клієнти та пенсіонери. Однак на цій фазі пандемії приріст нових клієнтів в основному відбувався за рахунок сімей.

У нещодавньому опитуванні головними причинами звернення до молочника були підтримка місцевого бізнесу (70%) і зручність (54%), а також якість (39%), британське походження (36%) й екологічна чистота (32%). Прагнення до принципів екологічності перебуває в центрі уваги людей, особливо молоді, сімейної аудиторії.

І, певно, не дивно, що послуги, які пропонують молоко в непластмасовій упакові і використовують електромобілі для дистрибуції, повинні процвітати.

Проте значно вища середня ціна у молочників, як порівняти з супермаркетами, завжди була обмежувальним чинником для масового споживання їхніх послуг. Та за пандемії всі ставки скасовуються, і споживачі все частіше готові платити більше за зручність і безпеку.

Джерело: agrotimes.ua