Фахівці Центру вивчення молочного ринку (DIA) взяли участь у панельних дискусіях конференції IFCN, пише The DairyNews.

У дискусії також взяли участь представники Nestle, Campina, Land O Lakes і Amul, World Bank, Elanco, IT-компаній Cainthus і Vyla, аграрії з різних країн.

Представники компаній відзначили фактори, що впливають на молочну галузь, такі як локалізація ринку, ослаблення принципів вільної торгівлі, зростання альтернатив рослин, тиск на молоко і молочні виробники з «зеленого», підвищення споживчої обізнаності та питань виробникам з їх боку, зростання e-commerce та важливість нових технологій на всіх рівнях виробництва. З іншого боку, слабкість деяких компаній і кооперативів в умовах кризи (особливо тих, хто покладався в основному на продажі в індустрії гостинності) став очевидним, з позитивними тенденціями, виявленими під час пандемії - здатність представників молочних продуктів допомагати один одному, солідарність у галузі.

За даними IFCN, зростання виробництва молока був на рекордно низькому рівні 1,3% у 2019 році, значною мірою через це ціни на молоко були високими.

- Що стосується 2020 року - побоювання щодо впливу пандемії на молочний ринок були перебільшені. При цьому, за оцінками IFCN та партнерів, зростання споживання молока в 2021 році або залишиться на нинішньому рівні, близько 2,2%, або буде нижче 1,5%-2%. Таким чином, ціна на молоко на світовому ринку в 2021 році буде нижче $ 35 за 100 кг з постійним зростанням виробництва молока на світовому рівні. Також партнери вважають найбільш імовірним позитивним сценарієм виходу з пандемії, новий раунд зростання на основі технологічних інновацій, - зазначив аналітики DIA.

Джерело: www.dairynews.ru