Ціноутворення - це процес створення і формування ціни на товар або послугу, при якому враховуються такі чинники як вартість сировини і виробництва, ситуація на ринку, конкуренція, популярність бренду і якість продукту або послуги тощо. Після того, як товар або послуга, були введені в обіг, необхідно донести до цільової аудиторії інформацію про їх вартість.

Цінова прозорість - один із способів завоювання довіри споживачів і спрощення їх вибору товару або послуги для покупки.

В даний час Міжнародна організація з стандартизації (ISO) закінчила розробку нового стандарту - ISO 21041 "Керівництво з указання ціни в розрахунку на товарну (вагову) одиницю", який спрямований на усунення плутанини шляхом опису сучасних систем ціноутворення, що дозволяють вказувати ціни в розрахунку на товарну (вагову) одиницю, і підвищення прозорості інформації про ціни.

Вказівка ​​цін в розрахунку на товарну (вагову) одиницю - це спосіб продемонструвати ціну товару по відношенню до стандартної одиниці виміру на зразок кілограма або літра, яким користуються роздрібні продавці таких виробів. Таким чином, новий стандарт допоможе споживачам швидко і ефективно порівнювати продукти, що є безпрограшним рішенням для всіх зацікавлених сторін.

csm.kiev.ua