Учасники молочної галузі Великобританії витратять 1,2 млн фунтів на боротьбу з кампаніями вегетаріанців. Кошти будуть спрямовані через галузеві союзи Dairy UK та AHDB.

Як повідомляє виконавчий директор Dairy UK Джудіт Брайнс, подібна можливість дозволить галузі відновити довіру споживачів. Галузеві союзи підтримуються учасниками молочної галузі Великобританії: фермери, переробники та виробники кормів.

Повідомлення про те, що британські молочники планують маркетингову кампанію на підтримку галузі надійшло після того, як в серпні активісти вегетаріанського руху провели Всесвітній день рослинного молока та ходу на вулицях Лондону. Вегетаріанці отримали від влади право робити заяви на марші, що молоко виробляється негуманним для тварин способом.

Організація Go Vegan World випустила постер з телятком, якого відлучають від матері заради того, щоб люди могли отримати молоко. Представники молочної галузі поскаржились, що картинка не відображає реальності та вводить споживачів в оману. Проте Управління зі стандартів реклами Великобританії дозволило активістам опублікувати зображення.

Представники молочної індустрії також вказали, що продаж молока на території країни знижуються через збільшений інтерес споживачів до немолочних альтернатив. Крім того, як відмітили автори статті, більшість людей страждає непереносимістю ферменту лактози.

Dairynews.com.ua