Судова палата Європейського союзу у Люксембурзі сьогодні ухвалила рішення про те, що виробники продуктів рослинного походження не мають права давати такій продукції «молочні» назви. Про це пише Dairy Reporter.

Суд визначив, що такі слова як «молоко», «вершки», «масло», «сир» або «йогурт» не можна використовувати при маркуванні рослинних продуктів, навіть якщо в назві є слова, які вказують на склад товару.

Рішення Судової палати стало підсумком справи проти німецької компанії TofuTown.com, яка продавала такі продукти як «рослинний сир» і «вегетаріанське масло». До суду звернулася асоціація Verband Sozialer Wettbewerb, завдання якої полягає в боротьбі з недобросовісною конкуренцією на європейському ринку. В асоціації вважають, що подібне маркування товарів TofuTown порушує європейське законодавство.

Асоціація звернулася безпосередньо в компанію з вимогою обмежити використання «молочних» термінів при маркуванні рослинних продуктів. У TofuTown заявили, що компанія не порушує вимог закону, тому що з назви продуктів покупцеві зрозуміло, що всередині коробки знаходиться продукт, який не має тваринного походження. Асоціація звернулася до регіонального суду, який, в свою чергу, переадресував справу в Судову палату ЄС.

За рішенням Судової палати термін «молоко» може вживатися тільки відносно продуктів, які мають тваринне походження. Суд також поширив рішення на такі найменування, як «вершки», «масло», «йогурт». Постановою суд визначив ряд винятків, коли «молочні» терміни можуть бути використані при маркуванні, проте продукти з сої або тофу не ввійшли в цей лист. Аргументи TofuTown про те, що найменування товарів компанії мають уточнюючі слова, які визначають продукти як рослинні, суд залишив без уваги.

«Люди не повинні плутати унікальні натуральні мікро- і макронутрієнти молока і молочних продуктів з будь-якими продуктами рослинного походження. Це прекрасний день для всієї молочної галузі, для європейських громадян і для всієї Європи », – прокоментував рішення Судової палати генеральний секретар Європейської молочної асоціації Олександр Антон.

milknews.ru за матеріалом Jim Cornall, Dairy Reporter